miercuri, 19 noiembrie 2008

Relax?


"A mai trecut peste noi o spitalizare. Venită aşa, pe nepusă masă, cum şade bine soartei. Chiar în timpul Liturghiei.

Deja încep să mă obişnuiesc. Şi să îmi dau seama că e atât de uşor să calci de partea cealaltă, a bolii şi diformităţii, a haosului şi a neraţionalului, încât mă bucur ENORM că Maria poate merge, poate vorbi cu mine (a învăţat 2 cuvinte noi chiar în spital), că râde şi mă îmbrăţişează, că nu uită nimic din ce a învăţat după o repriză gravă de convulsii.

De ce avem nevoie mereu să căutăm fericirea? De ce ne plângem mereu de milă că n-avem aia şi aia şi aia? Avem TOTUL, dar dăm cu şutul şi alergăm bezmetici după altceva... Întrebarea este: după ce?!"
(http://www.namerose.blogspot.com/)

Un comentariu:

Razvan Codorean spunea...

Citesc (si am lecturat blogul, in ansamblu) si ma rog sa le fie bine! Ei, lui, copiilor! Criza financiara, incalzirea globala si orice alta problema pe care noi, cetatenii planetei, o consideram importanta, nu are la fel de multa importanta precum un copil! Parerea mea, de fotbalist, asa cum obisnuiesc sa-mi spuna, uneori, cei care, in lipsa de alte argumente, privesc (exclusiv) spre trecut!